postheadericon Bienvenidos al IES El Grao - Valencia

postheadericon Libros de texto: curso 2014-2015

Relación de libros de texto para el próximo curso 2014-2015.

Nota: se ruega a todos los padres vuelvan a comprobar los libros de texto en la lista adjunta, antes de proceder a su compra.

Libros de texto curso 2014-2015

postheadericon Calificaciones Provisionales Pruebas de Acceso a Ciclos 2014

Publicadas las calificaciones provisionales de las pruebas de acceso a ciclos formativos de grado medio y superior para el curso 2014-15

(convocatoria extraordinaria Julio)

postheadericon Passegem pel Cabanyal

Enlace a la guía turística realizada por los alumnos de 4º de E.S.O.

Passegem pel Cabanyal

postheadericon Cabanyal-Canyamelar

Història, curiositats, situació

Xarrada

El dilluns 16 de juny, en el saló d'actes del nostre institut, i a partir de les 12h, tindrà lloc una xarrada sobre el Cabanyal-Canyamelar. Els professors María Villota i Francesc Aledón ens explicaran i mostraran curiositats sobre la història del barri, a més d'informar-nos sobre la seua situació actual. Aquest acte s'inclou dins del projecte que els alumnes de 4t ESO han realitzat aquest curs, dirigits pels professors Núria Espí, Juanjo Villarroel i Rafael Daza, per a la creació d'una guia turística del barri.

cabanyal2014

postheadericon Concurs/o Literatura en la Red/a la Xarxa

Els departaments de Lengua Castellana y literatura i Valencià: Llengua i literatura convoquen la 4a edició del concurse LITERATURA EN LA RED/A la XARXA. Es tracta d'un concurs de recerca i creació sobre l'obra de dos autors diferents, cada any. En aquesta ocasió es treballarà sobre l'obra de Juan José Millás i Joan Francesc Mira. El concurs es desenvoluparà el dimecres 4 de juny, en les aules d'informàtica. A la present edició s'han apuntat 14 grups d'alumnes del nostre institut.

Los departamentos de Lengua Castellana y literatura y Valencià: Llengua i literatura convocan la 4ª edición del concurso LITERATURA EN LA RED/A LA XARXA. Se trata de un concurso de investigación y creación sobre la obra de dos autores distintos, cada año. En esta ocasión se trabajará sobre la obra de Juan José Millás y Joan Francesc Mira. El concurso se desarrollará el miércoles 4 de junio, en las aulas de informática. A la presente edición se han apuntado 14 grupos de alumnos de nuestro instituto.

literatura2014